Cu foarte multe informaţii preluate de colo-colo fără pic de verificare – pentru că în online nu te costa nimic să publici. Nu tu costuri cu tiparul, nu tu costuri cu editarea, dai un taie-lipeşte, că tot ne-am românizat, după care umpli netul de spam. Şi fără spam, oricum peste câţiva ani de persistenţă, Google Atotputernicul te va considera pe baza unui algoritm, cea mai credibilă sursă de informaţii.
Ce m-a apucat? Păi… Un webcomic, evident 🙂
După cum puteţi vedea, atunci când Dl Director Câinescu îşi anunţă echipa (ingineri majoritatea, probabil) că firma a decis să intre în afacerea ştirilor online, Dilbert, naiv, ca de obicei, îşi imaginează că în ziua de azi cineva mai foloseşte reporteri. Şi eu, la un moment dat, pe la începuturile internetului, aşa îmi imaginam că se vor desfăşura lucrurile. După care am renunţat la picup şi la print. Şi iată-mă aici.
Leave a Reply