Scărpinare în buric pe prima jumătate a lui 2014

M-am gândit că tot se apropie jumătatea anului peste noi și ar fi un bun moment pentru a privi un pic asupra lucrurilor scrise în această perioadă. De a căpăta un pic de feedback și mai ales, de a vă lăsa să vedeți prin ochii mei ce texte au sau nu au impact. În primul rând am ierarhizat primele zece postări conform a trei metrici. Vizualizările de pe Google Analytics, scorul obținut prin steluțele din finele paginilor (ponderat cu numărul voturilor, evident) și în final răspândirea pe rețelele de socializare conform Feedley. Asta din urmă e mai ciudățică fiindcă poate fi manipulat într-o oarecare măsură, dar văd cu ai mei patru ochi că punctajul acordat articolelor reflectă realitatea chiar dacă mai wibbly wobbly. Când a fost caz de egalitate am plasat mai sus postarea mai nouă. Obținând același scor într-o perioadă mai scurtă de timp ar fi mai bună, nu?

Google Analytics

  1. Impresii de la EEC 2014
  2. Lista de benzi desenate romanesti pe care le puteti citi chiar acum online
  3. Frozen – Watchmen al filmelor Disney
  4. Mica Teorie a Comunicarii in Banda Desenata
  5. Banda desenata romaneasca intrebari despicate
  6. Interviu Robert Obert
  7. Sondaj prin BBD
  8. Editorial despre reclama: Internet si rolul creatorului de continut
  9. Calitate obiectiva
  10. Nu ma impresioneaza cum arata Saga

Steluțe

  1. Impresii EEC
  2. Ce este testul Bechdel si ce vrea dansul de la tine
  3. Interviu cu Robert Obert
  4. Ai primit cuvantul lui Patreon in viata ta?
  5. Mica teoria a comunicării în bandă desenată
  6. Sondaj prin BBD
  7. Gen vs Comercial
  8. Lista de benzi desnate românești pe car ele puteți citi chiar acum, online
  9. Icon
  10. Banda desenata românească – Întrebări despicate

Cele mai bine primite pe rețele de socializare(conform Feedly)

  1. Impresii de la EECC 2014
  2. Ai primit cuvântul lui Patreon în viața ta?
  3. Interviu cu Robert Obert
  4. BANDA DESENATA ROMÂNEASCA – Intrebari despicate
  5. Mica Teorie a comunicării în bandă desenată!!!
  6. Gen vs Comercial
  7. Ce-mi place -Fime
  8. Editorial despre reclamă, Internet, rolul creatorului de conținut
  9. Sondaj BBD
  10. Ce e testul Bechdel și ce vrea dânsul de la tine

Și acum toate puse într-un grafic frumos, făcut în Google Docs, de data asta.

Grafic

Grafic

Grafic

Mai jos ar fi o grupare ochiometrică a textelor înșirate pe aici. Nu sunt categorii discrete și am numărat unele texte la mai multe.

Recenzii mai mult sau mai puțin în liber – 10

Liste – 6

Despre edituri nord-americane – 6

Despre mersul benzii desenate la noi – 6

Observații pe caz despre funcționarea benzii desenate – 5

Texte cu iz puternic de slacktivism – 5

Despre jocuri video – 3

Despre filme – 2

Dialoguri/Interviuri – 3

Canon nou – 2

Despre webcomics și bandă digitală – 2

Aici ar fi numărul de postări pe luni. La asta nu mai fac grafic că iese plictisitor.

Iunie – 8 (9 cu asta)

Mai – 7

Aprilie – 7

Martie – 10

Februari – 10

Ianuarie – 7

Altă chestie observată ar fi că locul unde sunt discutate textele și unde primesc feedback asupra lor s-a mutat de pe site(puțin cât era) aproape în totalitate pe Facebook. Chestie care nu mă bucură atât de tare.

În această perioadă au fost scrise pe site aproximativ 50000 de cuvinte [footnote]Am numărat și dialogurile cu Mihai și textele lui Marian Mirescu așa că nu pot spune că am scris[/footnote], cu o lungime medie de 25 de cuvinte pe propoziție [footnote]Acum, nu știu ce fel de medie sau chiar cât de corectă e fiindcă după o vreme de copy-pastat text în wordcounter n-am văzut să mai fluctueze[/footnote]. Folosesc foarte mult prepozițiile de, în și care.

Altceva nu prea știu ce să mai zic. Voi dacă aveți ceva de spus. Aș fi curios ce texte v-au plăcut până acum (hai nu musai de anul acesta) și despre ce v-ar interesa să scriu.

Mulțumesc că mă citiți!


Posted

in

by

Comments

10 responses to “Scărpinare în buric pe prima jumătate a lui 2014”

  1. Andrei Avatar
    Andrei

    Simplul fapt ca trebuie sa fac efortul gargantuan de a-mi scrie numele si adresa de email ca sa pot posta acest comentariu ma face, de obicei, sa renunt si sa prefer vociferarile pe Facebook. Este mai user-friendly. In plus, stiu ca atentia ta este mai mare pe Facebook decat pe site. Poti da reply la feedback mult mai rapid acolo…
    Da, apreciez mult articolele tale legate de tot ce misca in zona bd.ro. Primesc informatii plus comentarii decente dintr-o zona destul de saraca in asa ceva.
    Also, imi atrag atentia informatiile din zona comics.com, scrise in cele mai multe cazuri intr-un limbaj accesibil pentru mine.
    Poate as prefera si ceva bd.eu…dar cum nu este o zona care sa ma intereseze dpdv comercial banuiesc ca nu-i bai. Voi supravietui.
    Ah… a venit momentul supliciului maxim. Sa pun mana si sa fac acel efort… bagatul de nume si adresa de email. WHYYYYYY!!!!????!!!!

    1. Alin Avatar

      Sunt mai atent pe Facebook de nevoie, nu neapărat de plăcere. Plus, atunci când comentezi aici poți să completezi acolo pe lângă nume sau email și adresa către mangashop să mai strângi linkuri către site. *wink* *wink*

      Bașca, comentariile pe site ajută siteul că ridică șansa ca cititorul să rămână mai mult pe site și să-și arunce ochii peste alte articole. Eventual chiar să revină din proprie inițiativă.

      1. Andrei Avatar
        Andrei

        Da-da… asa este. Toti utilizam Facebook in scarba.
        Apropos, un alt efort este sa nu uit sa vizitez blog-ul pentru a citi comentariile. De ce? Pentru ca nu exista notificari 🙁

        1. Alin Avatar

          Prin Feedly(sau ce altceva folosești) ai notificări că plutește pe undeva un rss pentru comentarii.

        2. Andrei Avatar
          Andrei

          N-am gasit decat feed-ul principal. Pentru comentarii unde este?

        3. Alin Avatar

          Ia încearcă cu asta.

        4. Andrei Avatar
          Andrei

          like

  2. krossfire Avatar

    Fine, but where is the porn :P?

    1. Alin Avatar

      E…graphics porn.

      1. Andrei Avatar
        Andrei

        Graphics porn este mai porn decat simplul porn… Este grafic!!! Porn-o-graph-y-cs? (sper ca ajuta toate aceste cuvinte cheie pentru parsarea site-uului de catre Google). Vei vedea cum explodeaza traficul… Asa cum am descoperit cu mirare ca lumea care cauta pe google “tite” intra pe paginile seriei Bleach.

Leave a Reply to Alin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.